تبلیغات اینترنتی چیست؟ معرفی انواع روش های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات تاثیرگذار و هدفمند از جمله مهم‌ترین اقدامات برای موفقیت هر نوع کسب‌و‌کاری محسوب می‌شود. به این دلیل که امروزه استفاده از اینترنت در سراسر جهان به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است، بنابراین تبلیغ در فضای اینترنت می تواند باعث دیده شدن بهتر و سریع‌تر هر نوع شغلی شود. به همین دلیل اگر شما صاحب یک کسب‌و‌کار آنلاین هستید که انواع خدمات و محصولات را ارائه می‌دهید، می‌توانید از تبلیغات اینترنتی برای گسترش وب سایت خود استفاده کنید. به…
بهترین روش برای تبلیغ در اینترنت کدام است؟

تبلیغات تاثیرگذار و هدفمند از جمله مهم‌ترین اقدامات برای موفقیت هر نوع کسب‌و‌کاری محسوب می‌شود. به این دلیل که امروزه استفاده از اینترنت در سراسر جهان به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است، بنابراین تبلیغ در فضای اینترنت می تواند باعث دیده شدن بهتر و سریع‌تر هر نوع شغلی شود. به همین دلیل اگر شما صاحب یک کسب‌و‌کار آنلاین هستید که انواع خدمات و محصولات را ارائه می‌دهید، می‌توانید از تبلیغات اینترنتی برای گسترش وب سایت خود استفاده کنید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم شما را با تعریف تبلیغات اینترنتی، اهمیت تبلیغات در اینترنت و همچنین بهترین روش های تبلیغات اینترنتی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

تبلیغات اینترنتی چیست؟

تبلیغات آنلاین که به عنوان تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغ است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلت فرم استفاده می‌کند. تبلیغ اینترنتی شامل طیف گسترده‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌ها از جمله: بازاریابی ایمیلی، بازاریابی پیامکی، بازاریابی موتورهای جستجوگر، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از موارد دیگر می‌شود.

هدف اصلی تبلیغات اینترنتی ایجاد آگاهی از برند، افزایش ترافیک وب سایت و ایجاد سرنخ یا فروش است. تبلیغات آنلاین می‌تواند از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی ارائه شود. این رویکرد دیجیتالی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که دقیقاً به مخاطبان مورد نظر خود بر اساس جمعیت‌شناسی، علایق و رفتار آنها دست پیدا کنند.

تبلیغات اینترنتی چیست

علاوه بر این، تبلیغات آنلاین تجزیه و تحلیل دقیق و بینش‌هایی را در مورد عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی خود در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مدیریت کاملی روی بازدیدها، کلیک‌ها، تبدیل‌ها و حتی نرخ بازگشت سرمایه خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی و مهم ترین روزها برای پیامک ارسال کردن 

مزایا و اهمیت تبلیغات در اینترنت

همانطور که اشاره شد تبلیغات آنلاین یک ترفند بازاریابی است که تقریباً تمامی کسب و کارها می‌توانند از آن برای افزایش درآمد خود استفاده کنند. با تبلیغات شما می‌توانید به طیف وسیعی از مخاطبان نه تنها در سرتاسر ایران، بلکه در تمام جهان دست پیدا کنید. تبلیغات آنلاین می‌تواند برای هر شغلی با اهمیت باشد که شما را در ادامه با برخی از اهمیت‌های آن آشنا می‌کنیم:

  • دستیابی به مخاطبان خاص: تبلیغات آنلاین به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا مخاطبان بسیار خاصی را هدف قرار دهند. به عنوان مثال می‌توانید مشتریانی از یک شهر خاص را پیدا کنید.
  • بررسی تبلیغات انجام شده: برخلاف روش‌های سنتی تبلیغات، تبلیغات آنلاین تجزیه و تحلیل دقیق و بینش‌هایی درباره عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی به شما ارائه می‌دهد و شما می توانید مشاهده کنید که آیا تبلیغی که انجام داده اید، موثر بوده است یا خیر!
  • مقرون به صرفه: تبلیغات آنلاین به طور کلی مقرون به صرفه‌تر از روش‌های تبلیغاتی سنتی و رسانه‌های خاص همچون تلویزیون است. به عنوان مثال اگر از تبلیغات بنری برای معرفی خدمات خود استفاده کنید، ممکن است تبلیغ شما تنها در یک روز توسط میلیون ها کاربر دیده شود، در صورتی که هزینه نسبتاً پایینی بابت آن پرداخت کرده‌اید.
  • دسترسی جهانی: تبلیغات آنلاین موانع جغرافیایی را از بین می‌برد و به کسب و کارها اجازه می‌دهد به مخاطبان جهانی دست پیدا کنند.
  • بهبود نرخ تعامل: تبلیغات آنلاین به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا نرخ تعامل خود را با مخاطبان به صورت چشمگیری افزایش دهند.
  • افزایش ترافیک سایت: هر چه تعداد بازدیدکنندگان سایت شما بیشتر شود، مسلماً مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت که این منجر به افزایش فروش می‌شود. هدف اصلی تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران به یک محصول یا خدمات خاص است. بنابراین در صورتی که از یک تبلیغ مناسب استفاده کنید، قطعاً می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان خود را تا چندین برابر افزایش دهید.
  • هدف‌گیری دقیق مخاطبین: با استفاده از تبلیغات اینترنتی، کسب‌وکارها می‌توانند به طور دقیق مخاطبین خود را مشخص و سپس برند خود را به گروه‌های مخاطبین مناسب معرفی کنند.
  • نتایج زودبازده: تبلیغات اینترنتی نتایج زودبازده را فراهم می‌کند، زیرا محتوای تبلیغاتی در فضای اینترنت به سرعت به مخاطبین نمایش داده می‌شود و این ویژگی باعث می‌شود که خیلی سریع به نتیجه برسید.
  • افزایش آگاهی از برند: تبلیغات اینترنتی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا آگاهی بیشتری در مورد برند خود در بین مخاطبین ایجاد کنند، که این امر می‌تواند به افزایش فروش و ترکیب بازاریابی کمک کند.

با توجه به مزیت هایی که در این بخش به آنها اشاره کردیم، تبلیغات اینترنتی می‌تواند بهترین استراتژی برای افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و همچنین دست یابی به کاربران بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: پیامک انبوه و مزایا و کاربردها آن برای کسب کارهای مختلف

هزینه تبلیغات اینترنتی چقدر است؟

هزینه‌های تبلیغات اینترنتی بسته به نوع تبلیغی که شما انتخاب می کنید، دارد. مثلاً هزینه تبلیغات کلیکی به نسبت تبلیغات ویدیویی می تواند کمتر باشد. در کل، هزینه‌ها می‌توانند بسیار متفاوت باشند و کاملاً به اهداف و بودجه کسب‌وکار ها بستگی دارند. به عنوان مثال:

  • برای تبلیغات کلیکی، هزینه معمولاً بر اساس هر کلیک محاسبه می‌شود. مثلاً اگر تعرفه هر کلیک 500 تومان باشد، شما باید بابت 1000 کلیک مبلغ 500 هزار تومان پرداخت کنید. این نوع تبلیغ برای کسب‌وکارهایی که به دنبال افزایش آگاهی برند هستند و بودجه محدودی دارند، مناسب است.
  • تبلیغات نمایشی معمولاً بر اساس تعداد نمایش‌ها محاسبه می‌شوند. این نوع تبلیغات می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که به دنبال افزایش فروش هستند و بودجه بیشتری دارند، مناسب باشد.
  • هزینه‌های تبلیغات ویدیویی نیز بستگی به طول ویدیو، تعداد نمایش‌ها و میزان تعامل کاربران با آن دارد. این نوع تبلیغات معمولاً برای کسب‌وکارهایی که به دنبال افزایش آگاهی برند و فروش هستند و بودجه بالایی دارند، مناسب است.

در حال حاضر تبلیغات ویدیویی نسبت به سایر روش های بازاریابی از جمله: ارسال پیام کوتاه، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و بنری و… گران‌تر و پر هزینه‌تر است.

معرفی انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی

تا اینجای مطلب شما را با تبلیغات اینترنتی و اهمیت و مزایای آن آشنا کردیم. حال در ادامه مطلب قصد داریم روش‌های تبلیغات اینترنتی که شما می‌توانید از آنها برای افزایش ترافیک و فروش استفاده کنید آشنا کنیم. امیدوارم تا انتها آموزش همراه ما باشید.

1- تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که از شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین، یوتیوب، فیس بوک، تیک تاک،  اینستاگرام و… برای ارائه تبلیغات پولی به مخاطبان هدف استفاده می‌کند. این نوع تبلیغ مقرون به صرفه است و در مقایسه با کانال های تبلیغاتی سنتی، بازگشت سرمایه بالایی را ارائه می‌دهد.

برای اینکه بتوانید در این نوع تبلیغ به نتیجه مطلوب برسید، باید:

  • مخاطبان هدف خود را درک کنید
  • بهترین پلتفرم را برای تبلیغ انتخاب کنید
  • در نهایت محتوای جذاب بنویسید

بهترین پلتفرم‌ها برای تبلیغات شبکه‌های اجتماعی بسته به مخاطب هدف و نوع محصول یا خدماتی که تبلیغ می‌شود متفاوت است. به عنوان مثال، فیس بوک و اینستاگرام بهترین شبکه‌ها برای معرفی محصولات و فروشگاه های اینترنتی می‌باشند.

در نتیجه می توان گفت؛ تبلیغات شبکه‌های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای مشاغلی است که به دنبال گسترش مخاطبان خود، تقویت شناخت برند، افزایش نرخ تبدیل و افزایش ترافیک وب سایت هستند. با استفاده از قابلیت‌های منحصر به فرد پلت فرم‌های اجتماعی و پیروی از بهترین شیوه‌ها، کسب و کارها می توانند به موفقیت‌های بزرگ برسند.

2- تبلیغات موتورهای جستجوگر

تبلیغات موتورهای جستجوگر

بازاریابی موتورهای جستجوگر برای افزایش دید وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) با پرداخت هزینه برای نمایش در موتورهای جستجو مانند گوگل طراحی شده است. بسیاری از کاربران آن را به سئو اشتباه می‌گیرند در صورتی که این دو کاملاً با یکدیگر متفاوت می‌باشند. هدف اصلی تبلیغات موتورهای جستجوگر بهبود پیداکردن محصولات و خدمات سایت شما در موتورهای جستجوگر همچون گوگل و بینگ از طریق تبلیغات پولی می‌باشد.

به عنوان مثال می‌توانید از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنید که در آن تبلیغ‌کنندگان هر بار که شخصی روی تبلیغ آن‌ها کلیک می‌کند، هزینه پرداخت می‌کنند.

این روش تبلیغات یک روش تبلیغ غیر مداخله‌ای در نظر گرفته می‌شود، زیرا کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که در حال جستجو یک خدمت یا محصول خاص در موتور جستجوگر همچون گوگل هستند و آن را به روشی مقرون به صرفه برای تبلیغات تبدیل می‌کند.

3- تبلیغات از طریق بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی دیگر از روش‌های عالی برای تبلیغات در اینترنت محسوب می‌شود. این رویکرد بر جذب مخاطبان از طریق محتوای باکیفیت و مرتبط تمرکز دارد و در عین حال از تبلیغات پولی برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر و افزایش نرخ تبدیل استفاده می‌کند. برای اینکه در تبلیغ بازاریابی محتوا به موفقیت برسید حتماً باید محتوای شما مرتبط، مفید و جذاب باشد تا مخاطبان را تشویق کند تا با آن تعامل برقرار کنند. این می‌تواند شامل مقالات وبلاگ، ویدیوها، اپلیکیشن‌های آموزشی، وبینارها و محتوای دیگر باشد که به مخاطبان کمک می‌کند تا درک بهتری از محصولات یا خدمات ارائه شده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بازاریابی پیامکی چیست؟

4- تبلیغات ایمیلی

تبلیغات ایمیلی

تبلیغات ایمیلی که به عنوان بازاریابی ایمیلی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی دیجیتال است که شامل ارسال پیام‌های تبلیغاتی مانند خبرنامه‌ها، به‌روزرسانی‌ها و موارد دیگر به ایمیل کاربران می شود. این روش در حال حاضر توسط بسیاری از کسب و کارها برای ارتباط مستقیم با مشتریان و ارائه اطلاعات در مورد محصولات، خدمات یا پیشنهادات ویژه به آنها استفاده می شود. تبلیغات ایمیلی به چندین دلیل مختلف می تواند بسیار موثر باشد:

  • شخصی سازی: بازاریابی ایمیلی به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پیام‌های خود را بر اساس علایق، رفتار و تعاملات گذشته گیرنده شخصی سازی کنند. این رویکرد شخصی‌شده می‌تواند به طور قابل توجهی نرخ تعامل و تبدیل را افزایش دهد.
  • مقرون به صرفه بودن: در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی دیگر همچون تبلیغات در گوگل، تبلیغات کلیکی، تبلیغات ویدیویی و… بسیار کم هزینه تر است. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت برای لیست مشترکین خود انواع ایمیل‌ها را بدون محدودیت ارسال کنید.
  • ایجاد روابط بهتر: تبلیغات ایمیلی به کسب و کارها کمک می‌کند تا روابط بهتری با مشتریان خود داشته باشند. با ارسال به‌روزرسانی‌های منظم، خبرنامه‌ها یا پیشنهادهای تبلیغاتی، کسب‌وکارها می‌توانند برند خود را در ذهن خود نگه دارند و وفاداری را در میان مشتریان خود تقویت کنند.

5- تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی

بازاریابی پیامکی یا همان اس ام اس مارکتینگ یک روش بسیار محبوب در ایران و جهان است که تقریباً تمامی کسب و کارها برای جذب مشتریان بیشتر به آن نیاز خواهند داشت. با استفاده از این نوع تبلیغات شما می توانید پیام های تبلیغاتی مختلفی را مانند: تخفیف ها، یادآوری ها، اطلاعیه ها و… را از طریق یک سرویس پیام کوتاه برای مشتریان خود ارسال کنید.

این شکل از بازاریابی به دلیل نرخ باز شدن بالا (به طور متوسط 98درصد) و نرخ کلیک بالایی که دارد در میان تمامی کسب و کارها بسیار محبوب است. در واقع؛ بازاریابی پیامکی می‌تواند با هدایت ترافیک به فروشگاه یا وب سایت شما، ترویج فروش و رویدادهای ویژه و همچنین یادآوری مشتریان برای تکمیل خرید خود، درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

برای اینکه بتوانید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید، در اولین قدم باید یک در یک سامانه ارسال پیام کوتاه ثبت نام کنید. گزینه های مختلف نرم افزار بازاریابی پیامکی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و قیمت منحصر به فرد خود را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال: سامانه پیامکی پیامیتو به شما این امکان را می دهد تا انواع کمپین های تبلیغاتی را ایجاد و سپس برای مشترکین خود ارسال کنید.

6- تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی که به عنوان تبلیغات نمایشی آنلاین یا تبلیغات نمایش دیجیتال نیز شناخته می شود، روشی از تبلیغات در اینترنت است که هدف آن جلب توجه مخاطبان در حین مرور اینترنت، پیمایش در شبکه‌های اجتماعی، بررسی صندوق ورودی ایمیل یا استفاده از یک برنامه است. هدف اصلی این نوع تبلیغ تشویق بینندگان برای کلیک کردن بر روی یک تبلیغ است که آنها را به یک صفحه خاص انتقال می‌دهد که در آنجا نیز می‌توانند خدمات را مشاهده و یا خرید انجام دهند.

در واقع؛ تبلیغات نمایشی بنرهایی هستند که شما در سایت‌های پربازدید مشاهده می‌کنید. احتمالاً برایتان پیش آمده است که وقتی وارد یک سایت می‌شوید، در سربرگ یا نوارکناری آن سایت انواع بنرها اضافه شده که وقتی روی آن ها کلیک می‌کنید به صورت خودکار به یک صفحه جدید هدایت داده می‌شوید. به این نوع تبلیغ، تبلیغات نمایشی یا بنری می گویند.

7- تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی یک استراتژی بازاریابی است که شامل نمایش پیام‌های تبلیغاتی پولی در دستگاه‌های تلفن همراه مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌شود. هدف از این نوع تبلیغ، تشویق مخاطبان به یک اقدام خاص مانند: کلیک کردن روی یک گزینه، خرید کردن، ثبت نام در یک وبینار و … می‌باشد. تبلیغات موبایلی می‌تواند به اشکال مختلف از جمله متن، تصویر، انیمیشن یا ویدیو نمایش داده شود.

تبلیغات موبایلی دارای مزیت‌های مختلفی از جمله: هدف‌گیری پیشرفته، سفارشی‌سازی تبلیغات، دسترسی بیشتر به کاربران، ردیابی عملکرد و مقرون‌به‌صرفه بودن در مقایسه با کانال‌های دیگر می باشد.

انواع مختلفی از تبلیغات موبایلی وجود دارد که برخی از آنها عبارت هستند از: تبلیغات نمایشی موبایل، تبلیغات ویدیویی موبایل، تبلیغات بینابینی، تبلیغات بومی موبایل و تبلیغات درون برنامه ای که هر کدام از انها می توانند برای هر کسب‌و‌کاری مناسب باشند. برای اینکه بتوانید یک استراتژی تبلیغاتی قدرتمند برای موبایل داشته باشید، تعیین اهداف، درک مخاطبان هدف، ایجاد تبلیغات جذاب و ایجاد صفحات فرود اختصاصی ضروری است.

8- تبلیغات بومی

تبلیغات بومی عبارت است از پرداخت پول به یک شرکت رسانه‌ای برای ایجاد پست‌هایی با محصولات یک شرکت در آنها می باشد. به عنوان مثال، اگر شرکتی محصولات مراقبت از پوست را میفروشد، یک شرکت رسانه‌ای می‌تواند پستی را با لیستی از بهترین محصولات مراقبت از پوست با قیمتی مشخص ایجاد کند. در این پست شرکت‌های رسانه‌ای می‌توانند محصولات این شرکت را در بین سایر شرکت‌های فروش محصولات مشابه قرار دهند. علاوه بر پرداخت پول به شرکت‌های رسانه‌ای برای ایجاد پستی با محصول یا خدمات موجود در آن، می‌توانید برای به اشتراک گذاشتن پست در رسانه‌های اجتماعی به آنها پول بپردازید که این می‌تواند به دستیابی به مخاطبان بیشتری کمک کند.

9- تبلیغات دیجیتال ساینیج

روش های تبلیغات

تبلیغات دیجیتال ساینیج نوع جدیدی از فناوری است که به بازاریابان اجازه می‌دهد از تبلیغات آنلاین متحرک در سازه‌هایی مانند بیلبوردها و ایستگاه‌های اتوبوس استفاده کنند. به دلیل جذابیت بالای آن، این می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان جدیدی را که هنگام راه رفتن یا رانندگی از جلوی تبلیغات آگهی را مشاهده می کنند، به دست آورید..

به عبارت دیگر، تبلیغات دیجیتال ساینیج یک استراتژی بازاریابی است که از نمایشگرهای دیجیتال مانند صفحه نمایش LED، کیوسک های تعاملی یا بیلبوردهای الکترونیکی برای ارائه محتوای بصری برای اهداف تبلیغاتی یا اطلاعاتی استفاده می‌کند. این کمپین ها برای جلب توجه مخاطبان در فضاهای عمومی مانند مراکز خرید، مراکز حمل و نقل یا محیط های شرکتی طراحی شده اند. هدف اصلی آنها جلب توجه مردم، انتقال یک پیام خاص و تشویق مردم به یک اقدام می‌باشد.

10- تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی

بی‌تردید تبلیغات ویدیویی یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که از ماهیت بصری و جذاب محتوای ویدیویی برای دسترسی و ارتباط با مخاطبان استفاده می‌کند. در حال حاضر معروف‌ترین و بهترین کسب‌و‌کارهای اینترنتی از این نوع تبلیغات برای جذب ترافیک بیشتر در حال استفاده کردن می‌باشند. برخی از مزیت‌های این نوع تبلیغ عبارت است از:

  • دسترسی گسترده و اشتراک‌پذیری: محتوای ویدیویی به‌شدت قابل اشتراک‌گذاری است و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به مخاطبان گسترده‌تری فراتر از پایگاه مشتری فوری خود دسترسی پیدا کنند. این قابلیت اشتراک گذاری می تواند به میزان قابل توجهی دید یک برند یا محصول را افزایش دهد.
  • بهبود سئو: تبلیغات ویدیویی می‌تواند استراتژی بهینه سازی موتور جستجو(سئو) را بهبود ببخشد. از آنجایی که ویدیوها شکل محبوبی از محتوا هستند، می‌توانند باعث شوند تا یک کسب و کار به خوبی در نتایج جستجو دیده شود.
  • افزایش نرخ تبدیل: تبلیغات ویدیویی نرخ تبدیل بالایی دارند و میانگین آن 2 درصد است. این آنها را به ابزاری ایده‌آل برای کمپین‌های تولید سرنخ تبدیل می‌کند.

یکی از معایب این نوع تبلیغات، می‌توان به هزینه‌های بالای آن اشاره کرد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید در محبوب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک ویدیو مانند آپارات یا یوتیوب تبلیغ کنید، باید هزینه‌های نسبتاً بالایی را بپردازید که این می‌تواند برای کسب و کارهای نوپا و کم درآمد زیاد جالب نباشد.

11- تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، نوعی تبلیغات است که از فناوری مشابهی برای ارسال مستقیم تبلیغات به دستگاه‌های کاربران استفاده می‌کند. این تبلیغ به صورت هشدار یا پیام در رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه کاربر نمایان می‌شوند که معمولاً حاوی یک متن کوتاه، یک تصویر و دکمه‌هایی هستند که کاربران را تشویق می‌کنند تا یک اقدام خاص انجام دهند.

12- تبلیغات پاپ آپ

تبلیغات پاپ آپ ابزار قدرتمندی برای جذب بازدیدکنندگان وب سایت و تشویق آنها به انجام اقدامات دلخواه مانند عضویت در خبرنامه، درخواست برای شرکت در وبینار، خرید محصول و موارد دیگر می‌باشد. آنها می‌توانند توسط رفتارهای مختلف کاربر از جمله: زمانی که بازدیدکننده برای اولین بار وارد یک صفحه وب می‌شوند یا قبل از خروج از سایت یا پس از یک اقدام خاص مانند پیمایش یا کلیک کردن و یا پس از مدت زمان معینی در سایت ایجاد شوند.

بیشتر بخوانید: روش های افزایش بازدیدکنندگان سایت با پیامک

بهترین روش برای تبلیغ در اینترنت کدام است؟

بهترین روش برای تبلیغ در اینترنت کدام است؟

همانطور که در توضیحات مشاهده کردید، انواع روش‌های تبلیغاتی وجود دارد که هر کدام از آنها می‌توانند به شکلی متفاوت برای شما مناسب باشند. از میان روش‌های تبلیغاتی مختلف، می‌توان تبلیغات پیامکی را یکی از موثرترین روش‌ها در نظر گرفت.

تبلیغات پیامکی به دلیل مزایای فراوانی که دارند از جمله دسترسی به مشتریان در همه زمان و مکان، ارائه اطلاعات به صورت مستقیم و شخصی دارای محبوبیت بسیار زیادی است. برای اینکه بتوانید از تبلیغات پیامکی بهره مند شوید، در اولین قدم باید یک سامانه پیامکی خریداری و سپس کمیپن های خود را ایجاد کنید. در نهایت می توانید تنها با یک کلیک صدها پیامک را به صورت آنی برای مشتریان خود ارسال نمائید.

پیامیتو

پیامیتو یک سامانه ارسال پیامک انبوه به مشتریان است که قابلیت‌های فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر کسب و کاری می‌تواند بسته به نوع شرایطی که دارد از آنها استفاده کند. ما در پیامیتو انواع قابلیت‌های منحصربفرد را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم که در ادامه مهم‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد:

  • ارسال پیامک به بلک لیست
  • خط خدماتی اشتراکی
  • فعالسازی آنی سرویس
  • تعرفه‌های متنوع
  • ارسال منطقه و هدفمند
  • ارسال از روی نقشه
  • ارسال به کدپستی
  • ارسال به اصناف و مشاغل
  • ارسال به شهر و استان
  • گزارش گیری قدرتمند
  • و بسیاری از قابلیت های دیگر
جمع بندی: از چه روش‌هایی برای تبلیغ استفاده کنیم؟

تبلیغات یکی از مهم ترین تکنیک‌ها برای افزایش ترافیک و فروش هر کسب‌و‌کارآنلاینی می‌باشد. برای اینکه کاربران بیشتری بتوانند با محصولات و خدمات شما آشنا شوند، استفاده از روش‌های تبلیغاتی مختلف همچون بازاریابی پیامکی، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات نمایشی و… می توانند به دیده شدن بهتر شما کمک کنند.

اگر قصد دارید از تبلیغات پیامکی برای افزایش فروش خود استفاده کنید، به اولین چیزی که نیاز دارید یک سامانه پیامکی است. با مراجعه به صفحه سامانه‌های پیامکی پیامیتو می توانید انواع پنل‌ها را مشاهده کرده و هریک را مورد بررسی قرار دهید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با شماره 0353364 تماس بگیرید.

تاثیر پنل اس ام اس مارکتینگ در کسب و کارها
یکی از عواملی که می‌تواند باعث رشد و دیده شدن کسب‌و‌کارهای آنلاین شود، استفاده درست و اصولی از تبلیغات است. با بکارگیری استراتژی درست تمامی کسب‌و کا‌رهایی که در بستر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شروع بازاریابی پیامکی

keyboard_arrow_up